گلابی باید حمل شود و در دمای 32 درجه فارنهایت نگهداری شود. (دمای پالپ). قبل از شروع تهویه مطبوع ، دمای تفاله میوه باید تا 70 درجه فارنهایت افزایش یابد.
در صورت عدم استفاده از اتاقهای هوای مجبور ، مطمئن شوید که جعبه ها را روی هم قرار دهید (حداقل 2 اینچ بین جعبه ها) تا از گردش مناسب هوا اطمینان حاصل کنید. یک و نیم فوت بین دیوارها و پالت ها و حدود 6 اینچ بین پالت ها بگذارید.
هنگامی که دمای خمیر میوه در 70 درجه فارنهایت تثبیت شد ، یک ژنراتور کاتالیزوری را در اتاق قرار دهید ، آن را با کنسانتره پخت اتیکس پر کنید ، آن را به یک خروجی مناسب وصل کنید ، ژنراتور را روشن کرده و درب را ببندید. در عرض 35-40 دقیقه ، ژنراتور اتیلن کافی برای رسیدن مناسب (100-150 PPM) تولید می کند.
دمای خمیر را حداقل دو بار در روز چک کنید و 70 درجه فارنهایت را حفظ کنید. درجه حرارت. هنگام استفاده از اتیلن ، هر 12 ساعت یکبار اتاق ها را باز کنید و درها را به مدت 20 دقیقه باز کنید. این باعث پاک شدن دی اکسید کربن در اتاق می شود که رسیدن آن را به تاخیر می اندازد.
اتیلن را 24-72 ساعت استفاده کنید. مدت زمان درخواست بستگی به فصل دارد. برای میوه های فصل اول ، 72 ساعت معرفی اتیلن ممکن است برای رسیدن به سفتی مطلوب لازم باشد. برای میوه های فصل بعد و میوه هایی که به مدت 2 ماه یا بیشتر ذخیره شده اند ، 48 ساعت یا حتی 24 ساعت ممکن است کافی باشد.


بررسی استحکام* روزانه مهم است. استحکام ممکن است به طور متوسط ​​یک پوند نیروی psi در روز کاهش دهد. هنگام تعیین سفتی مطلوب ، زمان حمل و نقل را تا زمان نگهداری میوه در قفسه در نظر داشته باشید.

به طور کلی ، برای تنظیم گلابی در یک بسته بندی ، زمانی که استحکام میوه به 11 تا 12 پوند psi از استحکام برسد ، گلابی باید از اتاق تهویه مطبوع خارج شود و به سرعت تا 32 درجه فارنهایت (0 درجه سانتیگراد) سرد شود. تلاش برای دستیابی به استحکام کمتر می تواند جابجایی و حمل و نقل را دشوارتر کند. توجه داشته باشید که میوه های نرم شده سریعتر رسیده می شوند و به مراقبت ملایم به ویژه با کاهش سفتی نیاز دارند. همیشه با ملایمت با گلابی برخورد کنید.

اگر میوه ها زمان سفر کمتری داشته باشند و زودتر در قفسه قرار بگیرند ، ممکن است مراکز توزیع سوپرمارکت یا بازارهای عمده فروشی سفتی کمتری را بخواهند. گلابی در محدوده استحکام 3 تا 5 پوند نیروی psi اغلب برای غذا خوردن غیر دستی در نظر گرفته می شود. اما این می تواند بسته به سلیقه و شرایط فردی متفاوت باشد. پس از رسیدن به سفتی مورد نظر ، درجه حرارت را به سرعت به 32 درجه فارنهایت برسانید. میوه به راحتی کبود می شود. بنابراین ، حمل و نقل میوه در دمای 32 درجه فارنهایت به حداقل رساندن آسیب به میوه کمک می کند. هنگامی که گلابی شروع به بلوغ کرد ، به رشد آن ادامه می دهد. کاهش دمای تفاله و نگهداری میوه در یخچال بسیار مهم است تا روند رسیدن آن کاهش یابد.


 




این توصیه ها از منابع متنوع برای استفاده توسط مشتریان اتیکس جمع آوری شده است. در حالی که ما تلاش زیادی برای ارائه تکنیک های دقیق و جاری رسیده انجام داده ایم ، اتیکس هیچ گونه ضمانتی در مورد این توصیه ها یا کاربرد چنین اطلاعاتی در عملیات رسیدن خاص نمی دهد. لطفاً توجه داشته باشید که ما این توصیه ها را به عنوان جایگزینی برای متخصصان رسیدن فنی ارائه نمی دهیم. در صورت داشتن مشکلات رسیدن یا شروع برنامه رسیدن ، پیشنهاد می کنیم با متخصصان مشورت کنید.