بسیاری از انواع مرکبات ، از جمله لیمو ، گریپ فروت ، پرتقال و نارنگی ، می توانند با قرار گرفتن در معرض 1 تا 1 ppm اتیلن به مدت 1 تا 3 روز سبز شوند. دمایی که باید در آن سبز شدن رخ دهد در محدوده 68 تا 86 درجه فارنهایت (20 تا 30 درجه سانتی گراد) است.

از چندین ژنراتور ما می توان برای تولید اتیلن در محدوده ppm 1 - 10 استفاده کرد. دستگاه مناسب برای کار بستگی به اندازه اتاق سبز شدن و میزان تنگ بودن هوا دارد.

    برای اتاقهای تا 25000 فوت مکعب
    برای اتاقهای بزرگتر از 25000 ft3
    برای عملیات بزرگ زدائی با چندین اتاق وسیع که به ژنراتورهای متعدد نیاز دارند ،

درجه حرارت ، سطح اتیلن و زمان قرار گرفتن در معرض برای هر نوع مرکبات و رقم متفاوت است ، بنابراین برای توصیه های بیشتر پیشنهاد می کنیم که با عامل تقویت کننده Ag محلی ، متخصص دانشگاه یا سایر متخصصان باتجربه پس از برداشت مرکبات تماس بگیرید. یک منبع عالی برای اطلاعات پس از برداشت ، دانشگاه کالیفرنیا در دیویس یا دانشگاه فلوریدا است.



این توصیه ها از منابع متنوع برای استفاده توسط مشتریان اتیکس جمع آوری شده است. در حالی که ما تلاش زیادی برای ارائه تکنیک های دقیق و جاری رسیده انجام داده ایم ، اتیکس هیچ گونه ضمانتی در مورد این توصیه ها و یا کاربرد چنین اطلاعاتی در عملیات رسیدن خاص نمی دهد. لطفاً توجه داشته باشید که ما این توصیه ها را به عنوان جایگزینی برای متخصصان رسیدن فنی ارائه نمی دهیم. در صورت داشتن مشکلات رسیدن یا شروع برنامه رسیدن ، پیشنهاد می کنیم با متخصصان مشورت کنید.